Кафе "Україна" - Ukraine - Café

Ми у Німецькому музеї футболу регулярно організуємо зустрічі для біженців з України у нашому кафе "Україна". Тут, після безкоштовного напою та торта, ви зможете поспілкуватись та налагодити зв'язок з іншими людьми.

Ваші діти зможуть у цей час пограти, зайнятися рукоділлям та малюванням.  Якщо ви хочете зарядити свій смартфон, ви зможете знайти зарядку. У нас також є безкоштовний Wi-Fi.
 Приходьте, ми будемо раді вас бачити!  Кафе "Україна" ви знайдете у Німецькому музеї футболу на центральному вокзалі Дортмунда. З вівторка по неділю, з 9 до 11 ранку щодня. Він стартує 29 березня.

___
Wir vom Deutschen Fußballmuseum bieten mit unserem Ukraine-Café einen regelmäßigen Treffpunkt für geflüchtete Menschen aus der Ukraine. Bei kostenlosenen Getränken und Kuchen kannst du hier ins Gespräch kommen und dich vernetzen. Deine Kinder können spielen, basteln und malen. Wer sein Smartphone laden möchte, findet hier Strom. Kostenloses WLAN haben wir auch.
Komm vorbei, wir freuen uns auf dich! Du findest unser Ukraine-Café im Deutschen Fußballmuseum am Hauptbahnhof in Dortmund. Dienstag bis Sonntag, jeweils 9 bis 11 Uhr. Los geht es am 29. März.